Takuu ja huolto

 

Kaikilla Veikon Kone -verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan tai virallisen maahantuojan myöntämä takuu. Tuotteiden takuuajat vaihtelevat valmistajan ja tuoteryhmien mukaan. Takuuaika vaihtelee tuotteesta riippuen yleisesti 1-3 vuoden välillä, olettaen että tuote on kuluttajalla yksityiskäytössä. Yrityksille takuut voivat olla 2 kuukautta. Tuotekohtaiset takuutiedot kuluttajille yksityiskäyttöön otetuista laitteista selviävät verkkokaupan tuotetiedoista. Yrityksien takuuajat kannattaa tarkastaa laitteen valmistajan sivuilta tai kysyä meidän asiakaspalvelustamme myynti@veikonkone.fi. Takuun todentamiseksi on säilytettävä alkuperäinen kuitti tai sen kopio.

 

Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan suoraan yhteyttä tuotteen valmistajaan tai sen maahantuojaan Suomessa huoltopaikan ja –käytännön selvittämiseksi. Useimmissa tapauksissa suora kontaktointi tavarantoimittajaan antaa nopeimman vastauksen huolto- ja takuukysymyksiin. Alta löytyy tietoja merkkikohtaisista huoltokäytännöistä.

 

Mikäli takuuhuoltoon toimitettu laite ei kuulu takuun piiriin, veloitetaan huoltotyöstä ja varaosista huoltoliikkeen hinnaston mukaisesti

 

Mikäli joudut lähettämään tuotteen huoltoon, muista pakata tuote hyvin, sillä olet vastuussa kuljetuksen aikana syntyneistä vaurioista, mikäli lähetystä ei ole pakattu asianmukaisesti (vähintään vastaavasti, kuin saapuessa).

 

Mikäli alla olevasta listasta ei löydy merkkiä, jonka takuuhuolto-ohjetta tarvitset, ota yhteyttä asiakaspalveluumme

 

 

TAKUUT JA HUOLLOT MERKEITTÄIN:
 

360

360 -tuotemerkin robotti-imureilla on 24kk takuu. 

Huoltoon liittyvissä asioissa olethan yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi.

 

 

A-Link

Jälleenmyyjien tukinumero 010 841 0720 (ma-pe 8-16)
Loppuasiakkaiden tukinumero 0600 41020 (2,70 € min + ppm) (ma-pe 8:30-15:30)
Kysymyksiä voi lähettää myös sähköpostilla: tekninentuki@a-link.com 

Kaikilla A-Linkin tuotteilla on 1 vuoden takuu.

 

 

Acer

Tekninen tuki palvelee numerossa 09 876 3574 (arkisin 10 - 17.00).
Acer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä. Kannettavien tietokoneiden laturin takuuaika 1 vuosi, akut 6kk.
Acer tuotteet huolletaan Acer huollossa ja tuotteen voi vikatilanteessa toimittaa huoltoon itse olemalla yhteydessä tekniseen tukeen. 

 

 

AEG

Takuuaika 24kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.aeg.fi/support/ 

 

 

AOC

AOC:n huoltolähetteen voi täyttää osoitteessa: https://tpv.secure.force.com/Web2Case/WebformAOC?lang=en_GB

 

Apollo

Apollo sähköpyörien huolto:
Sähkökonekorjaamo Pasi Laine
Aniankatu 5
15210 Lahti
Puh. 035898990

 

Apple

Applen tuotetuki palvelee sinua numerossa 0800 - 96162. 
Lähimmän valtuutetun huoltoliikkeen löydät osoitteesta https://locate.apple.com/fi/fi/.

Asiakaspalautuspuhelimilla on 6kk maahantuojan takuu. Ole yhteydessä osoitteeseen:

Asiakaspalvelu RCK Finland Oy.
Ma klo 8-15
ti-pe 8-16

020 7750 444
asiakaspalvelu@rckfinland.fi

 

 

Asus

Takuuaika Asus tuotteilla vaihtelee 1 - 2 vuoden välillä. Kannettavien tietokoneiden akkujen ja laturien takuuaika 1 vuosi.
Asus huolto ja tuotetuki palvelee numerossa 09-6937 9690 (arkisin 10-18.00). Tukeen voi olla myös sähköisesti yhteydessä. Vastauksen saat sähköpostiisi. https://vip.asus.com/VIP2/Services/QuestionForm?lang=fi-fi

 

 

Beko

Takuuaika 2 vuotta.
Huollon voit tilata osoitteesta: https://www.beko.com/fi-fi/tuki/ohjekeskus 

 

 

Benq

Takuun ja teknisen tuen yhteystiedot:
Tekninen tuki: 09-8171 0191 ( 10:00 - 18:00 )
RMA Helpdesk: 09-8171 0188 ( 10:00 - 18:00) Kaikki RMA´t kirjataan benq´n sivujen kautta: http://benq.fi/support/contact/index.cfm?region=50&query=3

Näytöt: 3 vuoden on-site takuu vaihtolaitteella
Projektorit: 3 vuoden takuu
Lamppu: Lampun tuntien mukaan 2000 tuntia / 12 kk. (kumpi täyttyy ensin). Oppilaitokset 3 vuoden takuu tai 2000 tuntia : ST mallit ( EI 613 JA 612ST ).

 

 

Beurer

Beurer tuotteiden takuuaika vaihtelee 1 - 3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista.

 

 

Bosch

Takuu 2 vuotta.
Lisätietoja osoitteessa: https://www.bosch-home.fi/huolto
Kuluttajapalvelu puh  020 751 0705 (ma-pe: 8:00-17:00 & 9:00-16:00)

 

Bosch ilmalämpöpumput

Takuu 3v. Kun lämpöpumpun on asentanut ja rekisteröinyt Bosch Lämpömestari, Bosch myötää lämpöpumpulle 6v. täystakuun. Huoltoliikkeet ja Lämpömestarit: https://www.bosch-homecomfort.fi/myynti--huolto/ 

 

 

Braun

Takuuaika 2 vuotta. Takuu ei kata kuluvia osia, kuten teriä ja akkuja.
Huoltoliike löytyy osoitteesta: https://www.aide.fi/

Maahantuoja:
Procters & Gamble Finland Oyj
Lars Sonckin kaari 10
02600 Espoo
Puh: 020-377877

Huolto:
Aide Europe Oy
Haukilahdenkatu 4
00550 Helsinki
puh: 010-3215089

 

 

Brother

Soita ongelmatilanteessa Brother tulostinhuoltoon 09 875 92 288 tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä sähköpostitse tuki@brother.fi

 

 

Candy

Candy kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta. Mikäli tarvitset takuuhuollon tilattua Candy laitteellesi, ottakaa yhteyttä Candy Hooverin asiakaspalveluun 09-42720202

 

 

Canon

Canon laitteet huoltaa Jas-Tekniikka. Osoite: http://jastekniikka.fi/huolto. Canon kameroiden, skannereiden ja tulostimien takuuaika 1 vuosi.

Jas-Tekniikka puh: 010 292 300
info@jastekniikka.fi

Canon kuluttajatuki auttaa ratkaisemaan useimmat ongelmatilanteet.
http://www.canon.fi/Support/Consumer_Products/
Puh: 020 366 466

 

 

Caterpillar

Caterpillar puhelimien takuuaika 2 vuotta.

Akut, laturit ja muut alkuperäistarvikkeet takuuaika 1 vuosi.

Valtuutettu huolto Resete/New Life Holding Oy.

Huollon pääsette tilaamaan osoitteesta: https://resete.fi/

Asiakaspalvelu:

huolto@resete.fi

puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

 

Canvac

Ole yhteydessä Veikon Koneen myymälään tai myynti@veikonkone.fi.

 

 

Climadiff, Avintage ja VinsurVin

Nopeuttaaksesi reklamaatio-/huoltoprosessia, tarkista koneen malli ja sarjanumero laitteen tyyppikilvestä, ennen kuin olet yhteydessä Climadiff huoltopalveluun. Kaikissa Climadiff huolto- ja varaosa-asioissa ota yhteyttä:

Piketa Oy
Lentokentänkatu 9b
33900, Tampere
Puh. 03-2333200
piketa@piketa.fi

Huoltokutsun voi tehdä myös sähköisesti: http://piketa.fi/yhteydenottolomake
Climadiff, Avintage ja VinsurVin viinikaapeissa on 2v takuu

 

 

Creative

Ratkaisu ongelmatilanteisiin löytyy usein osoitteesta: fi.creative.com. Tuotteiden takuuaika 1 vuosi ostopäivästä.

 

 

Cylinda 

Ole yhteydessä Veikon Koneen myymälään tai myynti@veikonkone.fi.

 

 

Dell

Otathan sarjanumeron esille ennen soittamista. Kuluttajakoneiden tekninen tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 55 (maanantai - torstai 8:00 - 17:00, perjantaina 8:00 - 16:00)
Yritysasiakkaiden ProSupport -tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 66 24 h (suomen kielellä klo 8 - 16 maanantai - perjantai, muina aikoina englanniksi).

 

 

Dometic

Lähimmän huoltoliikkeen löydät osoitteesta: https://epi.dometic.com/en/support/repair--service/no 

 

 

Doro

Doro puhelimien takuuaika on 2v. 

Valtuutettu huolto Elcare Nordic.

1. Avaa verkkosivu osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi ja toimi ohjeiden mukaisesti.

puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00) 

 

 

Dyson

Dysonin huolto ja takuuasiat hoituvat osoitteessa: https://www.dysonhuolto.fi/. Dysonin huollon puhelinnumero: 0800 07020

 

 

E-Way

E-Way sähköpotkulaudoilla on 24kk takuu. Akuilla on 12kk takuu. 

Tekninen tuki palvelee osoitteessa tuki@gossenordic.com.
Puh. 020 722 94 31 (arkisin klo: 08:00 – 16:00)

Huoltoon liittyvissä asioissa olethan yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi.

 

 

Electrolux

Takuuaika 24kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.electrolux.fi/support/ 

Pienet kodinkoneet: 
Tuo viallinen laitteesi lähimpään Veikon Kone-myymälään ja määritämme sen huoltotarpeen. Autamme tarvittaessa huoltoon lähettämisessä.

 

 

Elvita

Takuuasioissa olethan yhteydessä sähköpostitse myynti@veikonkone.fi

 

 

Epson

Epson asiakaspalvelu/ tekninen tuki: Puhelimitse 09-3158 3267 maanantaista perjantaihin klo 9-18. Palvelu on suljettu pyhäpäivinä. (Lankapuhelimesta ppm tai pvm + operaattorista riippuen mahdollisesti kaukopuhelumaksulisä. Matkapuhelimesta mpm.)

level.one@epson.fi

Varauduthan esittämään laitteesi sarjanumeron.

EPSON Tuotetukisivusto: https://www.epson.fi/support
EPSON Ajurit, ohjelmistot ja käyttöohjeet: http://support.epson.net/setupnavi/
EPSON verkkokauppa: https://www.epson.fi/store

Epsonin tuotteilla 1 vuoden takuu.

 

 

Festivo

Festivon tehtaan keskushuolto auttaa ongelmatilanteissa.  

http://www.festivo.fi/Huolto/

Puh: 03 553 8681
huolto@festivo.fi

Tästä voit myös etsiä lähimmän valtuutetun huoltoliikkeesi: http://www.festivo.fi/file/Huoltoliikkeet08052014.pdf

 

 

Finlux

Huollosta vastaa:
Bat. Power Oy
Huurretie 9
33470 YLÖJÄRVI

Finlux televisioiden ja digiboksien takuuaika 2 vuotta.
Ota yhteys ensin myyjäliikkeeseen.

 

 

Finnsat

Finnsat-tuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 0600 13444 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@finnsat.fi. Laitteen voi toimittaa huoltoon olemalla itse yhteydessä Finnsat-tukeen. Lisätietoja osoitteessa: http://www.finnsat.tv/tuki/huolto.html.

Finnsat digiboksien takuuaika 2 vuotta.

 

 

Fone

Fone powerbank Tuotteilla on kahdentoista(12) kuukauden takuu. Jos tuote palautetaan viallisena, eikä ulkoisia merkkejä tuotteen väärinkäytöstä näy, kauppias antaa uuden vastaavan tuotteen kuluttajalle veloituksetta. Ole yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi. 

 

 

Franke

Franke tuotemerkin tuotteet huoltaa Aide. Huollon voi tilata osoitteesta: https://www.aide.fi/ 

 

 

Fujitsu

Tukinumero 0800-05979, arkisin 8-18.00.

 

 

Garmin

Tuotetuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 09 3158 3107 tai sähköpostitse osoitteessa support@garmin.fi.
Garmin navigaattoreiden takuuaika 2 vuotta. Osa tarvikkeista, esim. anturit, takuuaika 1 vuosi.

 

 

Gram

Ongelmatilanteissa sinua auttaa Gramin asiakaspalvelu numerossa 020 7756 350. Huollon laitteelle voi tilata asiakaspalvelusta tai osoitteesta: https://www.gram.fi/huoltokutsu. 
Gram kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

 

 

GoPro

GoPro tuotteiden maahantuonti on siirtynyt Response Distribution AS Finlandille. Takuuasioissa voit olla yhteydessä jälleenmyyjään tai Response Distribution AS Finlandiin. 

Response Nordic OY Hämeentie 157 , 6. krs huone 7, 00560 Helsinki, Finland
Phone: +47 738 48 210 Email: salg@response.no

GoPro tuotteiden takuuaika 1 vuosi.

 

 

Gorenje

Gorenje huoltopisteet löydät osoitteesta: https://www.gorenje.fi/tukipalvelut/huoltopisteet

 

 

GP Batteries

E-mail: myynti@gpbmnordic.fi
Puh. 02 – 478 1000

GPBM Nordic antaa kahden (2) vuoden takuun latureille. Takuu koskee materiaali- ja valmistusvirheitä. Kaikki takuuvelvoitteet edellyttävät että tuotetta on käytetty ja säilytetty normaaliolosuhteissa ja ympäristössä sekä että tuotteen käyttöohjeita on noudatettu. Takuu ei ole voimassa mikäli tuotetta on käytetty syövyttävissä tai muuten tuotteelle sopimattomissa rasittavissa olosuhteissa tai mikäli tuote on vioittunut kuluttajan väärän käytön tai säilytyksen vuoksi.

 

 

Grundig

Grundig kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

Huollon voit tilata osoitteesta: https://www.grundig.com/fi-fi/tuki 

 

 

Handan / LA Digital

Takuu ja RMA asioissa ota yhteyttä laatuantenni OY:n huoltoon 0600 04515 (puhelun hinta 0,82 €/min + pvm/mpm). Huollon palvelunumero on avoinna arkisin klo 9-11 ja klo 12-15.  Kaikilla Handan ja LA Digital tuotteilla on 2 vuoden takuu.

 

 

HD Thunder

HD Thunderin tuotetuki auttaa ongelmatilanteissa numerossa 0207 638 000 tai osoitteessa neuvonta@hedengren.fi. Vikatilanteessa HD Thunderin tuotetuki auttaa laitteen lähettämisessä huoltoon.
Digiboksien takuuaika 2 vuotta.

 

 

Honor

HONOR puhelimien takuuaika on 2 vuotta.
Valtuutettu huolto on Resete (New Life Holding Oy).
Huollon pääsee tilaamaan osoitteesta: https://online.resete.fi/

Asiakaspalvelu:
Huollon asiakaspalvelu: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
HONORin asiakaspalvelu: fi.support@hihonor.com / puh. 0800 774 110  (puhelu on ilmainen, tuki on englanninkielinen)

 

 

Hoover-Helkama

Mikäli tarvitset takuuhuollon tilattua Hoover laitteellesi, ottakaa yhteyttä Candy Hooverin asiakaspalveluun 09-42720202
Hoover-Helkama kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.

 

 

HP

HP:n kuluttajatuki palvelee numerossa 09 81 710 005. Tukisivu löytyy osoitteesta: https://support.hp.com/fi-fi/contact

HP tuotteiden takuuaika vaihtelee 1-3 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuuaika kuitista. Tietokoneiden akut ja muuntajat takuuaika 1 vuosi. 

 

 

HTC

HTC puhelimien takuuaika 2 vuotta. Akut ja laturit takuuaika 6kk. Takuuasioissa ole yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi

 

 

Huawei

Huawei puhelimen huollon voi tilata osoitteesta: https://online.resete.fi/

 

 

Humax

Tuotetuki palvelee numerossa 010 310 8101. Huoltokutsun voi tehdä osoitteesta https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi
Takuu 2 vuotta ostopäivästä.

 

 

Husqvarna

Takuuaika 60kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.electrolux.fi/support/ 

 

 

iRobot

iRobot imureiden takuuaika 2 vuotta. Akun takuuaika 6kk. Ongelmatilanteessa kannattaa tarkistaa tukisivulta ratkaisu ongelmaan. Suurin osa ongelmista ratkeaa ohjeita noudattamalla. Vikatilanteessa imurin voi toimittaa huoltoon itse lähettämällä. Itse lähettämistä varten löydät tarvittavat tiedot Piketan tukisivulta osoitteesta: http://piketa.fi/irobot-keskushuolto

 

 

Jabra

Viallisten tuotteiden kohdalla pyydämme ottamaan yhteyttä (sis. tuotekoodi, sarjanumero ja tilausnumero) osoitteeseen myynti@veikonkone.fi, jotta voimme toimittaa tarkemmat toimintaohjeet.
Jabran yritystuotteiden takuu on yksi (1), kaksi (2) tai kolme (3) vuotta.
Langattomilla tuotteilla yksi (1) vuosi ostopäivästä.
Langallisilla tuotteilla kaksi (2) vuotta ostopäivästä.
BIZ 2400 –sarjalla kolme (3) vuotta ostopäivästä.

Tarkemmat tiedot Jabran takuista: http://www.jabra.com/support/warranty-and-service/warranty-business-products

 

 

Jamo

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat):

Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Takuu:
5 vuotta poikkeuksena elektroniikkaosat 2 vuotta (esim. Subwooferit, aktiivikaiuttimet)

 

 

Jolla

Kaikki takuuasiat hoitaa Optima Service: http://optimaservice.fi/
Jollan tuotteilla on 1 vuoden takuu.

 

 

Jura

Huoltoliikkeen yhteystiedot: Dayton Oy / Huolto-osasto Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa
Puh. 010 820 5800  Faksi. 010 820 5851

Huoltokuljetus: 
Soita 0200-92000 (Itella) ja tilaa nouto, Keltainen kuljetus 14 + erilliskäsiteltävä.
Ilmoita sopimusnumero 637720
Pakkaa laite siten, että se kestää kuljetuksen!

 

 

Kawasaki

Kawasaki-tuotteiden takuuaika on 24kk, Kawasaki-akkujen takuuaika on 6kk. Viallisten tuotteiden huolto: mek@auroragroup.fi. Puh. 020 7438 064

 

 

Kenwood

Kenwood tuotteet huoltaa AIDE Europe Oy. Huollon sähköposti: info@aide.fi. Huollon puh. 010 321 5089. Kenwood pienkoneiden takuuaika 2 vuotta. 

 

 

Kingston

Asiakkaan tulee olla yhteydessä jälleenmyyjään, joka tarkistaa takuun voimassaolon sekä tuotteen tilan. Mikäli korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla, saa asiakas vastaavan tuotteen nykymallistosta / hyvityksen vanhasta tuotteesta.
Täydelliset tiedot Kingstonin takuuasioista on esitetty täällä: http://www.kingston.com/us/wa/warranty_fi

 

 

Kitchenaid

Kitchenaid Tuotteiden takuuasioissa voitte tehdä huoltolähetteen suoraan osoitteessa http://www.spanrep.fi/ (vasemmasta yläkulmasta saatte sivun valittua suomeksi) tai ottaa yhteyttä soittamalla asiakaspalveluun puh. 094 272 14 23. *Kitchen Aid:lla on suomenkielinen asiakaspalvelu, mutta puheluun tullaan vastaamaan aluksi englanniksi.

Asiakaspalvelu avoinna ma-pe klo 9.00 – 18.00 Numero on maksuton ja palvelu annetaan sinulle paikallisella kielellä.

 

 

Klipsch

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat):

Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Takuu 5 vuotta poikkeuksena elektroniikkaosat 2 vuotta (esim. Subwooferit, aktiivikaiuttimet)
Klipsch kuulokkeilla 2 vuoden takuu

 

 

Krups

Ensisijaisesti myyjäliike korvaa tuotteen. 

 

 

Kyocera

Takuuasiat käsitellään aina Kyoceran asiakaspalvelun kanssa puhelimitse numerossa 09-4780 5300 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@dfi.kyocera.com.

Kyocera myöntää laitteilleen 1 vuoden korjaamotakuun. Laitteiden takuuta on mahdollista laajentaa OnSite takuuksi 3 vuoteen, KyoLife takuulaajennus.

 

 

Kärcher

Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 8-16
Puhelin 09 6899 7710
Sähköposti info@karcher.fi
Huoltotyökyselyt: 09 6899 7714 

 

 

L33T

Pelituolien takuuasioissa olethan yhteydessä osoitteeseen "myynti@veikonkone.fi". Liitä sähköpostiin mukaan lähikuva viasta, yleiskuva tuotteesta sekä tuotteen PO-numero, joka löytyy tuolin alta. 

 

 

Lenco

Lencon takuuasioissa olethan yhteydessä osoitteeseen "myynti@veikonkone.fi". Lähetä kuva tuotteen mallikilvestä sekä liitä sähköpostiin mukaan vikakuvaus. 

 

 

Lenovo

Puhelin tekninen tuki: +358 9 747 90 251
E-tiketti: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/servicerequest
Sähköposti: service_fi@lenovo.com 
Chat: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/livechat

Kaikki kontaktointivaihtoehdot toimivat suomen kielellä.

 

 

LG

LG:n tuotetuki palvelee osoitteessa https://www.lg.com/fi/tuki

LG tuotteiden takuuaika 2 vuotta. Akut takuuaika 6kk. Tietokoneiden laturit takuuaika 1 vuosi.

 

 

Lifeproof

Lifeproof-tuotteiden takuuvaihdot hoidetaan valmistajan web-portaalin kautta. Portaalia voi käyttää sekä loppuasiakas että jälleenmyyjä. http://www.lifeproof.com/en/contact/warranty/

 

 

Madboy

Takuuhuollot ja tekninen neuvonta:
MadBoy Audio International
support@madboy-audio.com
Puh: +358 45 651 6693, +358 40 183 2086 

 

 

Microsoft

Tuki palvelee numerossa 09-81710400 arkisin 9-17.

F9 hoitaa viallisten Microsoft Hardware tuotteiden takuuvaihdon. Loppuasiakkaan tulee olla yhteydessä siihen jälleenmyyjään, jolta on tuotteen ostanut. Viallinen tuote tullaan korvaamaan uudella tai vastaavalla tuotteella, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla se hyvitetään. 

Kaikilla Microsoft Hardware tuotteilla on 2 vuoden takuu.

 

 

Miele

Mielen asiakaspalvelu palvelee sinua numerossa 09-875 970 (ark. 8-16) tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@miele.fi. Vikatilanteessa huollon voi tilata numerosta 09 875 970 tai sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@miele.fi

Takuuaika Miele kodinkoneilla 2 vuotta ostopäivästä.

 

 

Moccamaster

Haluamme auttaa ja palvella parhaalla mahdollisella tavalla.
Käyttöneuvonta ja huoltoasioissa toimimme yhteydenottolomakkeen pohjalta.
Ole ystävällinen ja täytä alla olevasta linkistä löytyvä lomake, niin voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Lomakkeen käsiteltyämme, otamme sinuun yhteyttä:

https://www.moccamaster.com/fi/tuki/asiakaspalvelu/ota-meihin-yhteytta

 

 

Motorola

Motorolan huoltolähetteen voi täyttää osoitteessa: https://resete.fi/

 

 

MSI

Tekninen tuki
MSI tekninen tuki palvelee heidän verkkosivujensa kautta.

Rekisteröidy/kirjaudu MSI-tilille ja valitse sen jälkeen Support:
https://register.msi.com/home/login

Tietokoneet ja Näytöt
Kaikki huolto/DOA tapaukset hoituvat MSI teknisen tuen kautta.

Komponentit ja Pelitarvikkeet
MSI komponenteissa on 3 vuoden ja pelitarvikkeissa 2 vuoden hyvitystakuu. Takuu hoidetaan maahantuojan kautta, normaalin RMA-prosessin mukaisesti. 

Ota yhteyttä sähköpostitse: myynti@veikonkone.fi

Muista ilmoittaa tilausnumerosi ja kertoa lyhyt vikakuvaus.

 

 

MultiBrackets

Multibrackets hoitaa viallisten tuotteiden takuuvaihdon. Loppuasiakkaan tulee olla yhteydessä siihen jälleenmyyjään, jolta on tuotteen ostanut. Loppuasiakkaan tulee ottaa kuvia viasta sekä kuva sarjanumerosta joka löytyy tuotteesta ja lähettää ne kuitin kanssa joko jälleenmyyjälle tai Multibrackets Suomen edustajalle sähköpostitse. Viallinen tuote tullaan korvaamaan uudella, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, tuote hyvitetään.

Multibracketsin tuotteilla on 1-5 vuoden takuu.
Elektroniikkatuotteissa on pääsääntöisesti 1 vuoden takuu.
Metallitelineissä on pääsääntöisesti 5 vuoden takuu.
Tuotteen takuuaika tulee varmistaa Multibracketsin sivustolta www.multibrackets.com

Kim Salonen
Multibrackets Suomi
(NS Finland Ltd)
Mobile +358 440 92 9990
Antintie 5
65610 MUSTASAARI
kim.salonen@multibrackets.fi
www.multibrackets.com

 

 

Nespresso

Ongelmatilanteissa Nespresson tuotetuki auttaa numerossa 0800 177 601.
Nespresso tuotteiden takuuaika vaihtelee 2 - 5 vuoden välillä. Tarkista tuotekohtainen takuu ostokuitista. 

 

 

Nokia

Mikäli toteat tuotteessa vikaa seitsemän päivän sisällä ostopäivästä, niin ota yhteys myyjäliikkeeseen.
Nokian puhelimella on rajoitettu 2-vuoden takuu. Akulla takuuta on 6 kk ja muistikortilla 3 kk. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeesta.
Puhelimen huoltoon lähetys onnistuu osoitteessa: https://nokia.ebuilder.com/fi_FI/repair

Nokia televisioiden huollot hoitaa ElCare: https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi

 

 

Neato

Neato robotti-imureiden takuuaika on 2 vuotta, akkujen 1 vuosi.

Jos tuotteesi rikkoutuu, ota yhteyttä Neato asiakaspalveluun:
puhelimella (09) 4245 1981 (ma-pe 8-17) taisähköpostilla Scandicare@neatorobotics.com
. Liitä viestiin laitteen tyyppi, sarjanumero ja vian kuvaus.

 

 

NEC

Takuu ja huoltoasioissa ole yhteydessä suoraan NEC:in takuu/huoltotukeen:
Puhelin: 020028111
Sähköposti: finland.support@nec-displays.com
NEC tuotteilla on pääsääntöisesti 36kk vaihtopalvelutakuu.

 

 

Nikon

Kuluttajatuki palvelee numerossa 020 7589570. Huollosta vastaa Huoltoliike JAS-tekniikka. Lisätietoja osoitteessa: www.jastekniikka.fi/huolto
Nikonin tuotteilla on 1 vuoden takuu.  

 

 

Nintendo

Nintendon tuotteilla on 1 vuoden takuu. Takuuasiat: Oy Bergsala Ab, puh. 020 163 0555.

 

 

OBH Nordica

OBH Nordican laitteilla on 2 vuoden raaka-aine- ja valmistusvirhetakuu. Varaosia / takuu kyselyitä voi lähettää osoitteeseen mail.fi@groupeseb.com

 

 

Olympus

Maksuton tekninen tuki palvelee numerossa 00800-6710 8300 arkisin klo 9-18. 

Huolto:
email. huolto( at )olympus.fi
Puh. (09) 8758 1460 tai 00 800 6710 8400

Olympus-tuotteissa on 24 kk:n takuu, poikkeuksena akut ja tarvikkeet 6kk.

 

Oneplus

Valtuutettu huolto on Resete (New Life Holding Oy).
Huollon pääsee tilaamaan osoitteesta: https://online.resete.fi/

Asiakaspalvelu:
Huollon asiakaspalvelu: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

 

Onkyo

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat):

Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Takuuaika 2 vuotta

 

Oppo

Valtuutettu huolto on Resete (New Life Holding Oy).
Huollon pääsee tilaamaan osoitteesta: https://online.resete.fi/

Asiakaspalvelu:
Huollon asiakaspalvelu: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

 

Otterbox

Otterbox-tuotteiden takuuvaihdot hoidetaan valmistajan web-portaalin kautta. Portaalia voi käyttää sekä loppuasiakas että jälleenmyyjä. https://www.otterbox.eu/en-ie/warranty-claim

 

 

Packard Bell

Lisätietoja löydät täältä: http://www.packardbell.fi/pb/fi/FI/content/contacts
Takuu 1 vuosi (yksityisasiakkaat 2 vuotta), akulla 6kk, laturi 1 vuosi (kuluttajat 2 vuotta).

 

 

Panasonic

Huoltoliike auttaa vikatilanteissa. Lähimmän valtuutetun huoltoliikkeesi löydät Panasonicin tukisivulta: http://www.panasonic.com/fi/tuki/huolto-liikeet.html
Panasonic kodinkoneiden ja mikrojen takuuaika 2 vuotta.

 

 

Paulig Cupsolo

Asiakaspalvelu palvelee numerossa 0800 0110 arkisin klo 9–12.30 tai osoitteessa asiakaspalvelu@paulig.com.
Lisätietoja löydät osoitteesta: http://www.paulig.fi/tuotteet/cupsolo.
Takuuaika 2 vuotta.

 

 

Philips

Philips huolto- ja tuotetuki palvelee numerossa 09 8862 5040. Live chat www.philips.fi/support - maanantai-perjantai 09:00-21:00

 

 

Pioneer

Pioneer tuotetuki:
Arkisin: klo 08.00 - 16.00
Puhelin: 020 7749 783

Huolto:
Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Takuuaika 2 vuotta

 

 

Playstation

Ongelmatilanteissa sinua palveluu tuotetuki numerossa 09 424 50803 tai sähköpostitse osoitteessa support@fi.playstation.com. Tuotetuki auttaa myös tuotteen huoltoon lähettämisessä.
Lisätietoja löydät osoitteesta: http://fi.playstation.com/support
Playstation konsolin ja ohjainten takuuaika 1 vuosi. Peleillä, levyillä, mikrofoneilla, buzzereilla ja kameroilla käyttöönottotakuu. 

 

 

Princess

Princessin tuotteilla 2 vuoden takuu.

 

 

Remington

Piketa Oy
Lentokentänkatu 9b
33900, Tampere
puh: 03-2333200
www.piketa.fi
sähköposti: piketa@piketa.fi

 

RingConn

RingConn tuotteilla on 2 vuoden takuu. Loppukäyttäjä voi lähettää tukipyynnön RingConn appin kautta (englanniksi) suoraan valmistajalle ja saada tätä kautta nopeimmin apua mahdollisiin teknisiin ongelmiin. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös myynti@veikonkone.fi.

 

Roidmi

Huoltolomakkeen voi täyttää osoitteessa: https://service.witt.dk/service/fi/roidmi/service.aspx 

 

Rosenlew

Takuuaika 24kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.rosenlew.fi/support/ 

 

 

Samsung

Samsungin asiakaspalvelun löydät numerosta 030 622 7515, arkisin 8.00-18.00.
Käyttöohjeet, uusimmat päivitykset ja lähin huoltoliike löytyvät täältä: http://www.samsung.com/fi/home
Kodinkoneiden huoltoliikkeiden yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.samsung.com/fi/support/servicelocation

Huomaathan että printterin, monitoimilaitteen tai yli 28" television takuuhuoltotapauksissa voitte olla myös yhteydessä suoraan huoltoon https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi tai 010 574 5200.

Samsung TV:t, Soundbarit, Mikrot ja imurit sekä näytöt voi toimittaa huoltoon postin sopimusnumerolla 657220 tai toimittamalla laitteen asiakaspalvelupisteeseen: Perintötie 8 D, 01510 Vantaa (maanantai – perjantai) kello 8-16 välisenä aikana. Vaihtoehtoisesti laitteen voi viedä paikalliseen valtuutettuun Samsung huoltoon: https://www.samsung.com/fi/support/service-center/ 

 

Huoltoon toimitettavien laitteiden mukaan tulee laittaa:

Asiakastiedot:
Etunimi ja Sukunimi
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite
Katuosoite
Postinumero
Postitoimialue

Laitteen tiedot:
Malli
Sarjanumero
Viankuvaus
Takuutodistus

 

Matkapuhelimien takuuaika 2 vuotta.
Kameratuotteiden takuuaika 2 vuotta.
Kodinkoneiden takuuaika 2 vuotta.
Muistikorttien takuuaika 10 vuotta.

SSD-levyjen takuuaika 3 vuotta.

Samsung takuuehdot: http://www.samsung.com/fi/support/warranty/

 

 

Savo

Ongelmatilanteessa sinua palvelee Savon tuotetuki numerossa 020 7181 440 tai sähköpostitse osoitteessa huolto@savo.fi.
Tarvittaessa tuki tilaa huollon paikalle. Huollon voit tilata myös suoraan Savon sivuilta: http://www.savo.fi/index.php?page=594&lang=1&usertype=1
Savon tuotteilla on 2 vuoden takuu.

 

Sharp

Sharpit huoltaa Elcare: https://elcare.com/fi-fi.
Sharpin tuotteilla on 2 vuoden takuu.

 

Siemens

Vikatilanteissa sinua palvelee maahantuojan huolto numerossa 020 751 0715. Lähimmän huoltoliikkeen ja käyttöohjeet löydät osoitteesta: https://www.siemens-home.bsh-group.com/fi/huolto
Siemensin tuotteilla on 2 vuoden takuu. 

 

 

Smeg

Huolto palvelee osoitteessa http://piketa.fi/. Sähköposti: piketa@piketa.fi. Puhelin:03-2333200

 

 

Sodastream

Asiakaspalvelu palvelee numerossa 09 77400 100 tai sähköpostitse osoitteessa info@sodastream.fi. Ratkaisut yleisimpiin ongelmatilanteisiin löydät osoitteesta: https://sodastream.fi/support/
Sodastreamin tuotteilla on 2 vuoden takuu.

 

 

Sony

Sonyn tekninen tuki palvelee numerossa 09 6937 9450. Lisätietoja löydät osoiteesta www.sony.fi/support. Sonyn televisiot ja viihde-elektroniikan huoltaa Elcare Nordic. https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi tai puh: 010 574 5200.

Sonyn matkapuhelimet huoltaa Resete. Huoltopyynnön voi tehdä osoitteessa: https://resete.fi/huolto-toimituksella/ 

Sonyn matkapuhelimien ja viihde-elektroniikka tuotteiden takuuaika 2 vuotta. Akkujen takuuaika 6kk. 

Katso Playstation tuotteita varten erillinen Playstation ohjeistus. 

 

 

TCL

TCL laitteet huoltaa Elcare Nordic. Huollon yhteystiedot: https://elcare.com/fi-fi

 

Teac

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat):

Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Takuuaika 2 vuotta

 

 

Tefal

Löydä lähin huoltoliike täältä: https://www.tefal.fi/consumer-services/warranty-and-repairs/warranty

 

 

Telewell

TeleWell-tuotteet toimitetaan huoltoon jälleenmyyjän kautta.
Valmistajan Huolto-ohjeistus:
https://telewell.fi/fi/huolto

 

Tivoli audio

Päähuolto (Takuu/huolto/varaosat):

Äänilaitehuolto MAJ
Mätästie 3 LH5 (käynti Kalteentieltä)
00770 Helsinki
Puh. 041-469 4010
info@aanilaite.fi

Takuuhuollettavien laitteiden lähetys matkahuollon kautta sopimusnumerolla 9430237.
Tai Postin sopimusnumerolla 672399

Huoltoon lähetettävän laitteen mukana tulee olla selkeä viankuvaus, josta selviää miten ja missä yhteydessä vika esiintyy. Laite tulee pakata huolellisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta kuljetusvaurioilta.

Mikäli vika ei kuulu takuunpiiriin huollolla on oikeus veloittaa tarkastusmaksu.

Tivoli Audio radioiden takuuaika 2 vuotta.

 

 

TomTom

Uusimmat ohjelmisto-ja karttapäivitykset löytyvät osoitteesta www.tomtom.com. Teknisissä ongelmissa apua saat Tom Tomin asiakastuesta numerosta 0988625003.
HUOM: Jos laitteessasi on ongelma, kokeile ensin päivittää navigaattori.

 

 

Topfield

Ongelmatilanteissa sinua palvellaan numerossa 0600 01919 (1,70€ min +pvm/mvp) arkisin klo 09-17.
Käyttöohjeet löydät osoitteesta: https://www.batpower.fi/tukipalvelut ja valikosta Topfield.
Topfield Digibokseilla on 24 kk takuu. Kaukosäätimien ja varusteiden takuuaika on 6 kk.

 

 

Toshiba

Toshiban huoltosivulta löydät vastauksia yleisimpiin ongelmiin: www.toshiba.fi/innovation/fi/generic/support/
Tietokonetuki palvelee numerossa 0800 772 072.
Televisiotuki palvelee numerossa 0800 773 503.

 

 

Transcend

Takuutuote palautetaan jälleenmyyjälle.
Kolmen vuoden takuu: StoreJet ja SSD –tuotteet
Kahden vuoden takuu: Tarviketuotteet kuten muistikortinlukijat, digitaaliset valokuvakehykset, mp3-soittimet jne. jne.

 

 

Upo

Upon tuotteiden huoltopisteet sekä yhteystiedot löytyvät osoitteesta: https://www.upo.fi/asiakaspalvelu/kuluttajaneuvonta

 

 

Vitamix

Täyttäkää huoltolomake osoitteessa https://vitamixsuomi.fi/huolto-ja-takuu/ - Vitamix huolto ottaa teihin yhteyttä ja toimittaa postitustiedot, jos laite vaatii huoltoa ja postitus huoltoon
on veloitukseton. Huollamme laitteet Tampereen lähistöllä olevassa huoltoliikkeessämme ja toimitamme toimivina takaisin.

 

 

Volta

Takuuaika 24kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.electrolux.fi/support/ 

 

 

Wave

Valmistuttaja:
Bat.Power Oy
Huurretie 9
33470 Ylöjärvi

Wave-tuotteiden takuuaika on 1 vuosi ostopäivästä.
Ota ensin yhteys myyjäliikkeeseen.

 

 

Wbox

 Wbox-digiboksit huoltaa Elcare Nordic. Vikatilanteessa laitteen voi toimittaa huoltoon itse lähettämällä. Tuote lähetetään Elcarelle huoltoon osoitteesta: https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi

Wboxin tuotteilla 2 vuoden takuu.

 

 

Whirlpool

Isojen kodinkoneiden takuuhuoltokäynnin saa tilattua Whirlpoolin asiakaspalvelusta numerosta 09-61336235. Ennen soittoa kannattaa katsoa koneen huoltonumero (alkaa numeroilla 85, löytyy kodinkoneen arvokilvestä)

Varaa huolto täältä: https://www.whirlpool.fi/Ota-yhteyttae/Har-du-brug-for-hjaelp-2/Varaa-Whirlpoolin-huolto

Whirlpoolin tuotteilla on 2 vuoden takuu. 

 

 

Wilfa

Vikatilanteessa ota yhteyttä: myynti@veikonkone.fi
Liitä viestiin mukaan kuva laitteen arvokilvestä tai ilmoita viestissä tuotteen sarjanumero ja mallinumero.

1.9.2020 alkaen Wilfa myöntää kaikille Wilfa-tuotemerkin tuotteilleen aiemman kahden (2) vuoden sijaan viiden (5) vuoden takuun ostopäivämäärästä alkaen.

Takuu ei ole voimassa seuraavissa tapauksissa:

Käyttöohjeessa ohjeistetun kalkinpoiston ja/tai puhdistuksen tekemättä jättämistä
Tuotteen ylikuormittamista
Lasin rikkoontumista
Pinnoitetta
Normaalin kulumisen piiriin kuuluvia osia
Säännöllisesti vaihdettavia osia, kuten suodatin, akku yms.
Laajennettu takuu ei ole voimassa Stadler-, Nivona- tai Jordan-tuotteissa.

 

 

Witt

Tuotteet huoltaa Piketa oy: Huollon puh. 03-2333200. Huollon sähköposti: piketa@piketa.fi. Huoltoa varten tarvitaan seuraavat tiedot: Valmistaja, malli, sarjanumero ja mahdollinen tuotenumero, ostopäiväys, jälleenmyyjä ja virhekuvaus

 

 

Yamaha 

Yamaha takaa tällä rajoitetulla takuulla, että tuotteessa ei ilmene ostopäivänä materiaali- eikä valmistusvirheitä. Mikäli takuukauden aikana ilmenee materiaali- tai valmistusvirheitä, Yamaha korjaa tai vaihtaa tuotteen maassa voimassaolevan takuun mukaan. Yamaha korvaa korjauksesta tai vaihdosta aiheutuvat työ- ja materiaalikustannukset. 

Tukinumero: 044 722 0282

 

 

Zanussi

Takuuaika 24kk
Takuuaika yrityksille, yhdistyksille ja toiminimille 3 kk
Imureiden suulakkeilla ja letkuilla takuuaika 24kk
Akullisten laitteiden akun takuuaika 12kk
Electrolux Asiakaspalvelu: 09 856 36 000 Ma-To 8-18 ja Pe 9-16
Sähköiset yhteydenotot: https://www.rosenlew.fi/support/ 

 

 

Xiaomi

Takuuasioissa ole yhteydessä osoitteeseen myynti@veikonkone.fi

 

 

ZyXEL

ZyXEL-tuotteilla on rajallinen takuu, joka kattaa valmistusprosesseissa tai materiaaleissa olevat virheet. Jos ZyXEL-tuote hajoaa sille annettuna takuuaikana, korvaa ZyXEL tuotteen näiden takuuehtojen mukaisesti. Takuuaika voi vaihdella tuotemallista riippuen.
Kaikilla ZyXEL-tuotteilla on vähintään kahden vuoden korjaamotakuu. Lisälaitteet eivät kuulu takuun piiriin, lukuun ottamatta laitteen toiminnan kannalta oleellisia lisälaitteita, kuten virtalähteitä.

ZyXEL-tuotteilla on maksuton käyttöönottotuki, joka on voimassa kolme kuukautta ostopäivästä. Käyttöönottojakson jälkeen puhelintuki on maksullinen.
Maksuton tuki palvelee numerossa (09) 4780 8411 (pvm/mpm).
Maksullinen tuki palvelee numerossa 0600 1 5511(0,95 € /min + pvm/mpm).
ZyXEL-tuen tavoittaa sähköpostilla osoitteista tuki@ZyXEL.fi ja takuu@ZyXEL.fi. Sähköpostituki on maksutonta.